Poniżej regulamin:

Regulamin Sprzedaży Premiowej „Nagrody na okrągło z Kołodziejem”

I. Organizator i czas trwania sprzedaży premiowej „Nagrody na okrągło z Kołodziejem”

1.1.0rganizatorem promocji w formie sprzedaży premiowej o nazwie Nagrody na okrągło z Kołodziejem”, zwanej dalej „Promocją”. jest Zeelandia Sp. z o.o. . 62-080 Tamowo Podgórne, ul. Sowia 6c wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy – Poznań Nowie Miasto i Wilda w Poznaniu Wydział VIII Gospodarczy KRS pod numerem 0000047393, kapitał zakładowy 9.442.000,00 zł. NIP 7820026025. zwana dalej „Organizatorem-1.2. Promocja trwać będzie od ….2015 roku do ….2015 roku i realizowana będzie w punktach sprzedaż.y pieczywa Kołodziej na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej. zwanych dalej „Punktami Sprzedaży”.
1.3.0rganizator zastrzega sobie prawo przedłużenia promocji.
1.4. Promocja nic jest grą losową, zakładem wzajemnym ani loterią promocyjną, których wynik zależy od przypadku (przeprowadzenie losowania) w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych (Dziennik Ustaw z 2009 r., Nr 201 poz. 1540 ze zm.).

2. Warunki uczestnictwa i przebieg Promocji

2.1. Promocja prowadzona w oparciu o niniejsze zasady ma charakter akcji otwartej i jest przeznaczona dla wszystkich pełnoletnich osób fizycznych – Uczestników.
2.2. Uczestnikiem Promocji, zwanym dalej „Uczestnikiem”, może być każda pełnoletnia osoba fizyczna. za wyjątkiem osób wymienionych w pkt. 2.6.
2.3. Warunkiem przystąpienia do Promocji jest zakup w Punkcie Sprzedaży w okresie Promocji, minimum 3 sztuk chlebów Kołodziej Klasyczny i/lub Kołodziej z Orkiszem i/lub Kołodziej Słodowy i/lub Kołodziej Wiejski, zwanych dalej ,Produktami Promocyjnymi- zapakowanych w banderolę papierową lub woreczek foliowy zwanych dalej „Opakowaniami”, na których znajduje się symbol wiatraka otoczony linią przerywaną i symbolem nożyczek zwany dalej „Symbolem Wiatraka” oraz odebranie od obsługi Punktu Sprzedaży kuponu promocyjnego zwanego dalej „Kuponem Promocyjnym”.
2.4. W celu uzyskania nagrody Uczestnik powinien w czasie trwania Promocji:
1. Zakupić w Punkcie Sprzedaży minimum 3 Produkty Promocyjne
2. Wyciąć z Opakowań minimum 3 Symbole Wiatraka
3. Nakleić minimum 3 Symbole Wiatraka w wyinaczonych miejscach na Kuponie Promocyjnym
4. Okazać Kupon Promocyjny oraz paragon fiskalny świadczący o zakupie Produktów Promocyjnych w Punkcie Sprzedaży.
5. Zezwolić osobie pracującej w punkcie obsługi klienta na dokonanie stosownej adnotacji na paragonie fiskalnym, uniemożliwiającej ponowne wykorzystanie paragonu fiskalnego w ramach Promocji,
6. Odebrać Nagrodę w Punkcie Sprzedaży, w którym Uczestnik dokonał zakupu Produktów Promocyjnych.

2.5.Osoba fizyczna dokonująca zakupu, o którym mowa w pkt. 2.3. w imieniu i na rzecz osoby trzeciej uzyskuje prawo do udziału w Promocji.
2.6. W Promocji nie mogą brać udziału pracownicy Organizatora. Punktów Sprzedaży oraz członkowie ich rodzin.

3. Zasady Promocji

3.1.W ramach Promocji Uczestnik otrzymuje Nagrodę w postaci:

3.1.1. Podkładki pod kubek za zakup minimum 3 sztuk Produktów Promocyjnych.
3.1.2. Nożyka drewnianego lub opaski odblaskowej za zakup minimum 5 sztuk Produktów Promocyjnych.
3.1.3. Kubka za zakup minimum 10 sztuk Produktów Promocyjnych.

3.2. Uczestnik może wielokrotnie dokonać zakupu minimalnej ilości Produktów Promocyjnych uprawniających do uczestnictwa w Promocji i odbioru odpowiedniego rodzaju i ilości Nagród, przy czym, przy czym za każdym razem musi spełnić postanowienia zawarte w punkcie 2.4
3.3.Ilość nagród w Akcji jest ograniczona. Akcja trwa w terminie. o którym mowa w pkt 1.2 lub do wyczerpania zapasu nagród.
3.4. Zgodnie z art.21 ust.1 pkt 68 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych (tekst jednolity Dz.U. z 2012 r. poz. 361 ze zm.) – wolna od podatku dochodowego jest wartość „nagród związanych ze sprzedażą premiową jeżeli jednorazowa wartość tych wygranych lub nagród nie przekracza 760 zł; zwolnienie od podatku nagród związanych ze sprzedażą premiową nie dotyczy nagród otrzymanych przez podatnika w związku z prowadzoną przez niego pozarolniczą działalnością gospodarczą, stanowiącą przychód z tej działalności.
3.5.Nagroda zostanie przekazana Uczestnikowi Akcji bezpośrednio przy realizacji zakupu określonego w pkt. 2.3. za pośrednictwem upoważnionego pracownika Punktu Sprzedaży
3.6. Nie ma możliwości wymiany nagrody na gotówkę lub inna nagrodę rzeczową.
3.7.0rganizator nie ponosi odpowiedzialności za niemożność ani utrudnienia odbioru nagrody z przyczyn nie leżących po jego stronie.

4. Postanowienia końcowe

4.1 Reklamacje dotyczące przebiegu Promocji mogą być składane wyłącznie na piśmie – listem poleconym na adres: Organizatora najpóźniej do dnia 13 marca 2015 roku (decyduje data wpływu do Organizatora). Reklamacje dostarczone po tym terminie nie będą rozpatrywane. Reklamacje rozpatrywać będzie Organizator, w terminie 14 dni roboczych od daty wpłynięcia reklamacji. Osoba składająca reklamację zostanie pisemnie poinformowana o decyzji listem poleconym, wysłanym na adres podany w reklamacji w terminie 7 dni od daty rozpatrzenia reklamacji.
4.2 Pisemna reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko i dokładny adres Uczestnika oraz dokładny opis i uzasadnienie reklamacji.
4.3 Decyzje Organizatora w przedmiocie reklamacji są ostateczne i wiżące.
4.4 Postępowanie reklamacyjne jest dobrowolne. nie wyłącza prawa Uczestnika do niezależnego od postępowania reklamacyjnego dochodzenia roszczeń na drodze postępowania sądowego.
4.5 Biorący udział w Promocji Uczestnik potwierdza. że wyraża zgodę na zasady opisane w niniejszym Regulaminie.
4.6 Z niniejszym Regulaminem Promocji można zapoznać się w siedzibie Organizatora oraz Punkcie Sprzedaży.
4.7 Organizator Promocji zastrzega sobie prawo zmiany regulaminu i warunków Promocji w czasie jej trwania, jeżeli jest to uzasadnione celem Promocji i nie wpłynie na pogorszenie warunków uczestnictwa w Promocji z tym, że zmiany te nie mogą naruszać praw już nabytych przez Uczestników Promocji.
4.8 Zasady przeprowadzania Promocji reguluje wyłącznie niniejszy regulamin. Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny. Wizerunek nagród przedstawiony w materiałach reklamowych może odbiegać od ich rzeczywistego wyglądu.
4.9 W momencie przekazania Uczestnikowi nagrody w Promocji (o której mowa w pkt 3.1), Uczestnik staje się wyłącznie odpowiedzialny za nagrodę, a Organizator nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia, które będą miały miejsce po odebraniu przez Uczestnika nagrody, a będą dotyczyć bezpośrednio lub pośrednio nagrody.

ORGANIZATOR